iiikeeeaaa

well hello there!
skola idag , och dagen var faktiskt helt okej :) haha jag å emma flumma ganska mycket idag :D speciellt på tyskan:D men iaf efter skolan så åkte jag å papsy (det är pappa för er som är inkompententa å inte fattar det) till ikea! där köpte vi en soffa eller ja delar som man bygger ihop till en soffa , sen ett bord till mitt rum! :) så nu börjar det bli "mer färdigt" i mitt rum, har bara dom tomma väggarna att dekorera sen :) men jag har mina idéer så det kommer nog inte att ta så lång tid. wellwell här kommer bilder på mina införskaffade saker :D


den ena delen, det är hörnet.

den andra delen som ska sitta ihop med hörnet.

och så soffbord!


Kommentarer
Postat av: emma

nej men det var ju skit snygga :D (y)

good work! <3

2009-11-09 @ 21:12:31
URL: http://domihovet.blogg.se/
Postat av: ellinor

till emma: mahaha tack så mycket :D jag var litge osäker på dom först men inte nu längre :D thanks<3

2009-11-09 @ 21:43:12
URL: http://ellinorbodewall.blogg.se/
Postat av: Anonym

ÅÅÅÅÅÅH FINT :D



HAHAHA BORDEN KNULLAR HÖHÖHÖHÖHÖH

2009-11-10 @ 11:32:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0