onsdag

hejhej
skrev inget igår orka inte ;D
men igår iaf så var det skola lite segt menmen det funkar :) efter skola så åkte jag å emma hem till henne å bytte om sen ta tandmcykeln till stallet å ge en katt mat sen städa lite där :) sen cykla vi hem till mig å baka chokladbollar! m u m s :D sen gick hon hem då dega jag lite bara.
idag så började vi 12.20 fett skönt :D sov till tio! bara tema lektioner men jag tyckte att det rulla på ganska bra faktiskt :) sen efter skolan åkte jag upp på stan för att möta kristin på kulturskolan , vi gick till friskis och svettis för tt skaffa gymkort! tyckte att det var dags nu att komma i form he-he , men det gick inte att fixa idag för man var tvungen att ha förälders tillstånd så vi får fixa det en annan dag! :) sen iaf så pkte vi hem till mig å lekte sen drack kaffe :D och nu ska jag gå å lägga mig ! godnatt!


fick bli en bild från i vintras, bara föratt jag vill åka skidor nu!!! det är emelie,villiam,jag och kristin på toppen i björnrike! :)


Kommentarer
Postat av: kriiiiiiiilliiiiisen

åååååååhå viiilll åkaaaaaa NUUUUUUUUUU :D:D:D<3 puss på den resan

2009-11-16 @ 21:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0