söndagsångest.

okej jag hatar söndagar! söndags ångest sen jag vaknade idag. skola imorrn en HEL vecka famför mig innan det är helg igen :o jobbigt. jaja jag ska inte klaga :)
jaja, idag så har jag degat lite sen så åkte jag till ikea med pappa. å sen åkte jag emelie,wilma å pappa å åt på olearys eftersom det är fars dag! :) mysigt mysigt. ja kom hem för en liten stund sen så har ine gjort så mycket mer. ska nog gå å lägga mig snart så jag orkar med morgondagen. och förresten så längtar jag jätte mycket till jullovet! så jag hoppas att dom här veckorna kommer att gå hyffsat fort :) men det brukar bli så ibland att det rullar på när man kommer in i skolarbetet. och sen längtar jag till new moon! har höga förväntningar  på den så hoppas att den är bra! men det tror jag att den kommer att vara också :) wellwell




och så slutar vi dagen med min favorit serie! och därmed ett gott skratt! :D

Kommentarer
Postat av: Papsy

Snuttegull......vad trevligt vi hade....framförallt IKEA på en Söndag och dessutom på farsans dag:) puss puss på sig

2009-11-08 @ 21:40:23
Postat av: ellinor

till papsy; ja jag vet! jag vet att du är glad för att jag bjöd med dig på ikea! :) pusspuss

2009-11-09 @ 20:44:10
URL: http://ellinorbodewall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0