yo my broooooooo

yooooo
idag degade jag som en deg på förmiddagen. sen så vid två så gick jag till emma å åt våfflor :D sen åkte vi till my dad å hämtade lite saker. sen så var vi hos emma sen gick vi till mig , å så kolla vi runt på internet efte foderhäst till mig :D kanske ska ta hem en till våren! :) sen iaf så gick hon hem å åt, sen åkte vi tillcopp å köpte lite godis :D sen hem till mig å vara barnvakt till wilma min lillasyster. sen kolla jag å emma på filmen män som hatar kvinnor, den var riktigt bra men välidgt sjuk å hemsk! sen gick hon hem lite innan ett , å nu sitter jag h'r å lyssnar på musik ska nog gå å lägga mig snart tror jag :)
byeeee

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0