disorder

tjeeeeeeennnnniiiixxxxeeennnn
var ett tag sen men whatever
ny vecka.. men det ska gå braaaaaa, på torsdag är det karrofesten vilket jag taggar till 100% på!
det kommer att bli bäääästbästbäst. men kommer vara helt död på fredagen eftersom då ska man upp tidigt å ta sig iväg till skolan, men jag kommer nog att överleva!
iaf , i fredags så var jag med tjejerna vi åt tacos sen drog jag å issa till nattlandbandyn i lillån vilket var väldigt trevligt, man blev väldigt nostalgisk , jag ville bara hoppa in på planen å spela saknar det väldigt mmycket.
i lördags kolla jag å kristin på melodifestivalen andra chansen.. stor STOR besvikelse jag fattar inte vad det är för FEEEEL på svenska folket! ALLVARLIGT pernilla ist för pain of salvation , jessika andersson ist för pauline eller hur det nu var men asså SERIÖST jag fick ett utbrott! inte för att jag följer det så mycket men ändå, nått fel är det ju..
anyway...
det är soligt det är varmare snön smälter snön glider ner från taken (träffar förhoppningsvis inte nån i huvet så den dör) MEN HAPPYFACE! VÅREN KOMKOMKOM!
och juste jag saknar min figbat.
TJIIIINGGGGG

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0