yeye

tjenis
länge sen jag skrev sist, och som ni ser har jag varit så otroligt duktig å fixat en ny header som jag finner väldigt mycket finare än den föra he-he. ja den är gjord i paint och jag ser mig inte direkt som en stor talang i detta så jag orkade inte lägga ner så mkt tid så det fick bli som det blev helt enkelt!
jag som många andra har tröttnat på snön väldigt mkt. sommar sommar sommar. kom kom kom. anyway..
imorgon åker emelie min syster min andra hälft min figbat till thailand i SEX veckor! am i gonna survive? maybe.
så jag åker med till arlanda för att ta ett sista farväl. haha det låter som hon ska dö. men jag tycker at det ska bli ganska jobbigt utan henne. men är samtidigt glad för hennes skull för att hon får göra den här resan. or am i? hmm.
jaja nu ska jag sova , och jag ska försöka blogga mer nu!
seeya would'nt wanna be ya!


Kommentarer
Postat av: bodewall

well that´s nice, gonna miss you to fig bat!

2010-03-03 @ 23:24:57
URL: http://bodewall.blogg.se/
Postat av: ellinorbodewall

nice to hear nice to hear!

2010-03-03 @ 23:25:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0