kvällsfika

jo att jag å mina tre vänner som jag för övrigt typ smågillar ganska mycket, var och fikade på järnvägs cafét som ligger i stan och har öppet till kl ett på natten! vi drack kaffe och åt gigantiska bullar , awessoooommee! jag tycker att det är väldigt bra att dom har öppnat ett sånt café som har öppet så sent på helgerna så man kan gå dit å sätta sig å umgås med vänner. istället för att göra som alla andra som inte har ett liv å gå å sätta sig på härliga mc donalds.... men iallafall så satt vi där och pratade om att i örebro är det tydligen viktigt att ha status för vissa. då är man ju så himla cool och ökänd och väljer ut vilka man kan vara vän med. det är som min goda vän klara säger; det är som förr i tiden med klass samhället, den här pyramiden att längst ner har vi bönder sen kommer typ präster och sen adeln o.s.v.. det är ganska sjukt. men sanning.
jaja , jag vill säga också att klara,kristin och issa ni är aa jag vet inte , underbara , en så himla viktig del av mitt liv bara så ni vet!


underbart!!!! looovvveee!

Kommentarer
Postat av: Isabelle

U are AWESOME! :D<3

2011-02-15 @ 20:41:09
URL: http://indiebarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0